Sudemutlu ben devlet takipliyim ister çocuk 8 kilo olsun zorunlu olmadan sezeryan seçeneğini hiç söylemiyor. 40 haftalık olduk çatı muayenesi vs hiçbisi yapmadı onlara göre normal yapabilcek gücte bütün kadınlar 😂 bu arada masallah kilo alması güzel bisiy 4-5 kiloyu normal doguran cok kisi var stres yapmayın