kariyerdeyaparimbebekte22 sizde endişelenmeyin delikler zamanla kapanıyormuş, kanamada düzelecek bir şey en kısa zamanda her şey yoluna girer insaAllah
Evet öyleymiş ama doktorum hiç bir şey demedi sadece takip edelim dedi belki zamanla çıkar dedi, 25. Haftada yukarı çıkması çok yüksekmiş hayırlısı ben normal doğumu çok istiyordum, yukarı çıkmazsa sezaryen oluyormuş