Aleynacamoglu 19+4 olduk bugün en son 16.haftamda kontroldeydim kız dedi doktor bakalım haftaya detaylı ultrason yaptiricam orda netleşir heralde cinsiyetimiz. Bir oğlum var bir de kızım olsun isterim bakalim rabbim hayirlisini versin. Tahmini doğum da 24ekim sanırım. Akrep bir kız geliyor diyebiliriz😂😂 nasıldır acaba akrep kizlar beni bı korkutuyor aşırı inatçı dediğim dedik tipler genelde tanıdıklarım. Hareketlerini uzaninca hissediyorum gün içinde hissedemiyorum daha. İlk hamilelgimden aklımda kalan o son aylardaki sert sert hareketler olunca bir sorun mu var acaba diye düşünüyorum niye hissedemiyorum diye kuruntu yapıyorum kendi krndime 😂😂