Zehraumut minikinsantanesi valla herkes suratsız şöyle böyle diyor ama ben çok sevdim bence çok iyi birhekim 💜
minikinsantanesi Zehraumut evet ya çok değişiyo benim beğenmediğim doktor da oluyo beğenenler var veya benim sevdiğimi sevmeyenler var kişiden kişiye illaki değişiyor ❤️
Sevgi2605 minikinsantanesi Antepliyim ama maraşta yaşıyorum 😊 7+5 olduk hamile gibi hissetmiyorum hiç belirti falan yok daha sizde de böyle mi
minikinsantanesi Sevgi2605 ya ne güzel ama belki süreç geçtikçe çıkar umarım böyle rahat geçirirsiniz hep bende bel kasık ağrısı ve 3 gündür bulantım başladı 🤦🏻♀️ geceleri kasıklarım ağrıyor bazen çok değişik sürekli uyku yorgunluk bütün belirtiler var 😅
Kubracns Sevgi2605 bende Antepliyim maraşta yaşıyorum 37+6 haftalığız hatta şimdi antebe gideceğim gezmeye bakalım inşallah bebek bu hafta gelmez 😜🙈
Kubra1414 minikinsantanesi yok hayır Antep’te de evimiz var gezme amaçlı geliyorum çok şükür bir şey yok 🙏😊
Sevgi2605 minikinsantanesi ay inşallah böyle geçiririm. Sende bol bol dinlen bulantı için tuzlu şeyler öneriyolar dene istersen. kaç haftalıktı canım senin
EdanurYeter minikinsantanesi ben leblebi yiyorum bulantım olduğunda çok iyi geliyor tavsiye ederim ☺️ Bende Antepli değilim ama Antep’te yaşıyorum , 10 ay oldu daha Antep’e geleli
Zehraumut EdanurYeter bende Antepli değilim 🙄 eşim Antepli buranın insanı çok sert bende 2 sene olcak geleli
minikinsantanesi EdanurYeter hoşgelmisşiniz 🤭 dr gitmiştim söyledim bulantı olduğunu prilam dr verdi her sabah aç karnına bitane atıyorum çok iyi
EdanurYeter minikinsantanesi bana da yazmıştım doktorum o hapı ama 1 tane bile içmedim daha çok şükür ☺️
Madeinpelin Zehraumut ben de manolyaya gidiyorum hiç memnun değilim değiştireceğim bu ay siz memnun musunuz
Zehraumut Madeinpelin evet ben çok memnunum hatta arkadaşım var oda gidiyor çok memnun şakalaşıyor bile hatta doktor benim doğumum 25 aralığa denk geliyor benle şakalaştı dedi antenin kurtuluşu zamanına denk geliyor senin bebiş dedi gayet güler yüzlü ilgili
M2k2_i-2 Bende antepliyim 34+6 olduk minik papatyam la gün sayıyoruz artık bir an evvel bitisn bu günler ve kızımı kucağıma alayım 😇bende Nazan hanıma gidiyorum