Lur-2006 aa hatırlıyor musunuz Abdullah beye gittiğimi 🙈 valla henüz vermedi haftaya perşembe kontrolüm var doğumu ozaman konuşuruz demişti o bossanda yaptırıyormuş doğumuda 🫠 metronun yanında oturuyorum bende instagram kullanıyor musunuz tanışırdık oradan da ikizlerimizde olunca bir araya getiririz onları 😂