Asya0212 zeynozey su an gebelik var ama dimi bende Belki.gec döllenme dir Bir gün arayla verdim 15.2 den 17.53
zeynozey Asya0212 muhtemelen geç döllenme evet benimde geç döllenmeydi, 2 hafta sonra gittim kese gördü 1 hafta sonra gittim kalp atışı duyuldu. Şuan gebelik var görünüyor evet :) Yani yapabilirsen kan takibi yapma istersen, 15 güne doktora git direk :)
Gizeemm07 sedanurbelik Hayırlı olsun sizede 🌸 evet zor dayanıyorum ama en iyisi pazartesine kadar beklemek
Asya0212 zeynozey saol canım da ben tereddüt ediyorum bir günde 15 çıkıp ertesi günü 17.53 oldu bu artış iki kat sayılmıyor dimi
TubaGokhan zeynozey ayy bende 16.53 le öğrendim dün verdim 44.57 çıkmış daha adet tarihim gelmedi 3 ünde olucam normal demi
TubaGokhan zeynozey iyi bari sevindim yaa 🌼😊 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
TubaGokhan zeynozey geç döllenme değil ben yumurtalama takibi yaptım 10 gün sonra pozitifi gördüm daha adetime 5 gün vardı şu an henüz gelmedi bile adet günüm :) sadece erken öğrendim yükselişin iyi olup olmadığını merak ettim 😊
zeynozey TubaGokhan bende aynı yollardan geçtim. Doktor geç döllenme dedi:) adetten 3 gün önce 16 ydı işte
TubaGokhan zeynozey böyle olunca geç döllenme mi oluyomus ben sadece adetten sonra kanda cikiyosa geç döllenme saniyodum hep. Neyse benim henüz doktora gitmeme var gittiğimde ayrıca yine sorarım bu konuyu sağ ol canım 😊
Asya0212 zeynozey ne kadar artmış sayılıyor o zaman bende geç döllenme diye düşünüyorum çünkü mide bulantısı sırt ağrısı var
zeynozey Asya0212 15 in çıktığı günden 2 gün sonra 30 olması veya üstü olması lazım ki 2 kat artmış olsun. Ama şuan sayılara takılma bence 15 gün sonraya randevu al doktora git direk
busrayldr23 Gizeemm07 benimde pazartesi 84 çıktı canım. Acil doktoru şüpheli dedi. Dayanamayıp kadın doğuma gittim. Bebeğin adet tarihine göre değil daha küçük dedi rahimde kalınlaşma var sıkıntı yok şu anlık dedi. Bende 1 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum.
Gizeemm07 busrayldr23 Evet canım zaten bende ovülasyan testi yaparak hamile kaldım o yüzden adetimden hesaplamadığımda daha üç haftalık bu yüzden düşük çıktı heralde. İki haftayı da bekleyemem heralde pazartesi yeniden veriyim artış olduysa doğru kadın doğuma 💃🏻🥰