busrayldr23
Evet canım zaten bende ovülasyan testi yaparak hamile kaldım o yüzden adetimden hesaplamadığımda daha üç haftalık bu yüzden düşük çıktı heralde. İki haftayı da bekleyemem heralde pazartesi yeniden veriyim artış olduysa doğru kadın doğuma 💃🏻🥰