bizim burda devlet hastanesinde 42. haftayı bekleyen bir gebeye yatış verdiler sanırım suni sancı verecekler
rabbim kolaylıkla sağlıkla bir an önce bebişine kavuştursun seni 🙏
ben de 38+6 dayım kaşıntıdan ölüyorum normal doğumu bekliyordum ama her an sezeryana karar verebilirim geceleri hiç uyuyamıyorum 😪