Kızlar hikayemi bilen bilir bir türlü doguramadim adete göre 40+4 USG göre 41+6 yım sancım tuttu var dayanilmicak şekilde giren ağrılar ama çok ta zorlamiyor nefesimi kesiyor ama ağlamıyorum yani birazdan nst gideceğim ya sancım cikmassa son ay zaten bittim mahfoldum suni sancı istesem verirler mi dersiniz suni sancı için ne yapmalıyım kendi isteklerine göre mi takılıyor neye göre takıyorlar