EUROPH Sumrusumru yaa anladım çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için çokta şeyapmamak lazım kısmet diyorsunuz yani 🫠
Sumrusumru Yanı yumurtaların kalıtesı çok güzel zaten 5 güne gelmesı çok güzel olduğunun işareti ama benım bebeğim 2 günü emdroyosu rabım dileyen isteyen arzu eden bu yolda çok emek harcayan kullarına versin ❤️🤲gönlünü ferah tut olcak allahın izniyle 🌸
Novamomy Benim suan tutan bebeğim 4AA kalitede idi ama 5 AA kalitede olup tutmayan bile olduğunu gördüm bu tür işler gerçekten nasip işi inşallah hayırlısı en güzeli olur ben onları görünce kaliteye önem bile vermedim kısaca
EUROPH Novamomy çok haklısın henüz doğurmadiysan sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☺️ çok şükür diyelim o halde umarım bende sizin gibi güzel bitiririm bu süreci 🥹
Sumrusumru Amin canım benım bol bol dua et özelikle gece duaları çok etkılı benım 16 sene sonra oldu rabim bu yolda kımsenın emegını bosa çıkarmasın sen ınan yeterkı
EUROPH Sumrusumru gerçek mucize ozaman sizinki ☺️ ediyorum etmeyede devam edeceğim zaten zor uykuya dalıyorum düşünmekten 😂
Novamomy EUROPH amin canım inşallah 🙏🏻Allah bu yolda kimsenin emeğini boşa çıkarmasın herkes güzel haber alsın 🙏🏻biz hamilelerde sağlıkla kucağımıza alalım sizde inşallah güzel haberler verirsiniz 🙏🏻
Birbahargunu Kaliteleri güzel AA olan da çok benim de 5Aa ve 5ab iki tane transfer edilmişti biri tuttu valla hangisi bilmiyorum. Kalite çok iyi olsa bile genetiklerinin nasıl olduğu bilinmiyor ama kalite de önemli tabi ilk transferim 5bc idi o hiç tutmadı mesela baska yerde tekrar toplatmistim daha iyi geldi kalite de önemli bence ilerlemesi güzel bir şey inşallah güzel sonuçlar alırsınız
December Merhaba, su an 11 haftalık hamileyim. Ben de tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. Embriyo kalitesi 4aa idi. Embriyolarının kalitesi cok güzel inşallah sen de güzel haberleri buradan bizlere verirsin :)
EUROPH December ayy bunlar bana umut oluyor 😂😂 cevapladığınız için çok teşekkürler sağlıkla kucağınıza alın inşallah peki sizin taze transfer mi oldu
December EUROPH Benim ki dondurulmuş embriyoydu tek embriyo transfer edildi. Progesteron hormonum yüksek çıktığı için doktorum dondurulmus tercih etti. Sadece bir ay bekledim sonrasında hemen transfer islemleri başlıyor. Sanırım bu işin en eğlenceli kısmıydı Allah sana da nasip etsin çok güzel bir duygu 😍
EUROPH December ayyy benimde böyle olacak işte adetten sonra banada doktor rahim dinlendirme yapıyor şuan riske atmayalım dedi OPUDAN dolayı rahmin dinlensin dedi
EUROPH Azraa33 bana da söylemeyecekti ben sordum hangi kalitede diye yoksa birinci kalite demişti sadece
Novamomy Azraa33 onu bilmiyorum ama ben sağlık personeli olduğum için kalite olayında haberdardım bide zaten embriyolog gün aşırı arayıp kalite ve kaç embriyo kaldığını arayıp haber verdiler transfer sonrası hatta transfer edilen embriyo görüntüsü ve kalitesini çıktı olarak verdiler
Deletedmom_85 Novamomy hatta transfer Ay ne güzelmiş o öyle kız😬 maşallah maşallah nazar değmesin aminn♥️
EUROPH Novamomy evet bana da 1. Gün 3. Gün 5.gün haber verildi yarında arayacaklar bu embriyo görüntüsünün verildiğini daha önce yazan görmüştüm başka bi sitede
Azraa33 Novamomy yaaaa çok iyi ben hiç birşey göstermediler Sadece hergün labaratuardan arayıp bilgi verdiler 5.gün taze embriyo transferi oldum bugün 5. Günüm
Novamomy Deletedmom_85 ben gerçekten doktor ve embriyolog çok önemli diye düşünüyorum hepsinden Allah razı olsun 🙏🏻inşallah sizede rabbim ikizler versin güzel haberler verin bizede ☺️🙏🏻