Novamomy çok teşekkür ederim evet çok zor bir süreç bir sürü anneliği haketmeyen ama çok zamansız uygunsuz şartlarda anne yada baba olan insanlar varken bu şekilde çabalamak beni üzmüştü ilk zamanlar hatta Opu günü bile bunun için ağlamıştım bu kadar zorluğa göğüs germek zorunda kaldığım için . Ama şimdi öyle düşünmüyorum herkesin bir sınavı var hayatta benimki de buymuş diye bir kabullenişe girdim şimdi daha mutlu ilerliyorum 🫠