Cevher_27 Basakadir777 hastanede yattigim dönemde hemşireler den mide yanması için ilaç istemiştim bana pronat diye bir şurup getirdiler ne rennie de ne de gavisconda böyle bir etki görmedim bulursanız kullanın👍
Eylulmom Beyazeller şimdi sağlık ocağından çıktım hamileyim diye gaviskon vermişti hiç bir işe yaramıyor gaviskonun çiğneme tabletini vermiş sağlık ocağındaki doktor eczaneye gittim çiğneme tabletini devlet karşılamıyor dedi rennie çiğneme tableti varsa evde kullan dedi evde var rennie çiğneme tableti kullanıcam
Beyazeller Smraa1 Benim kadar kimse dondurma yiyemez sanırım . Kışın bile dondurma yeriz 🙈 ama yine de yanma oluyordu
Aslhna Gaviscon double kullanıyorum bende özellikle salçalı yemek yediğimde felaketim oluyor 24 haftadayız
Gamzerstoglu burcuali38 39 haftadayım inanılmaz kötüydü midem ilaç soda kar etmiyor çok pardon her gün kendimi istifra ediyorum o rahatlatıyor sizin iyi olanı bulmanız çok iyi
Tugraseda Beyazeller daha cok erken ama benimde midem yanıyo resmen asitin midemden boğazıma doğru yükseldiğini hissediyorum. Daha 22+4 haftadayım cok erken ilk gebeliğimde mide yanması problemi yaşamamıstım son ayda bi miktar olmustu ilaç kullanılcak düzeyde değildi. 2 hafta sonra kontrolüm var bakim ne dicek doktor
Karenim13 Tugraseda bende seninle aynı haftadayim.cok kötü yanıyor.geceleri.kime söylesem.saclari çıkmaya başlıyor diyor🤣
Ao526- Beyazeller Yaşasın Gaviscon 🤪🤪 başka birşey kesmedi maalesef… Acı baharat ne varsa uzak durdum ama devam edince doktorum gaviscon yazdı. Günde 8 ölçeğe kadar alabilirsin dedi 😍 Ohh miss Şuan 🤪
Gelisimcianne burcuali38 doktorunuza danışıp pulset hapını kullanabilirsiniz. Ben 2 gebeliğimde de sayesinde çok rahatladım
burcuali38 Gelisimcianne bi arkadaş daha önerdi bu ilacı. Bi sonraki kontrolde söyleyeceğim doktora. Teşekkür ederimm 😊
Ezgitnrsever burcuali38 benimde geçirmiyordu reinne sonra doktor sabah aç karnına içenbileceğim mide koruyucu yazdı efsane bişey
minikmucizemmmmmm Bir yudum soğuk süt, leblebi, badem ve hakkınızı helal edin yeşil erik iyi geliyor bana. Ama en çokta leblebi midedeki suyu alıyor o iyi geliyor