Beyzaanur5 Beyazeller benimde 28 haftamda başladı başta mide bulantısı yanma vardı da böyle abartılı değil şimdi resmen yanıyor ama öyle böyle değil ilk gebeliğin başı hafifti şimdi su içerken, çay içerken, meyve yerken boğazımdan aşağı zor iniyor 😂
sekerinannesi_ Beyazeller Bana da Gastren Duo verdi. Verdiği günden beri midem yanmıyor daha içmeden geçti çok şükür😀 Henüz içmedim ama hamilelikten önce de kullanırdım iyi bir şurup hemen keserdi yanmayı😊
burcuali38 Honeybaby_ bi sonraki kontrolde söyleyeyim inşallah fayda eder bana da 😊 teşekkür ederimm 🙏
Behice2607 Ben haftalardır mide yanmasıyla uğraşıyorum rennie tablet kullanıyordum artık fayda etmemeye başladı şimdi doktorumun önerisiyle nexium mide koruyucuya başladım ve günler sonra ilk kez yanma olmadan deliksiz uyudum
TomrisHanim Beyazeller midemde bişey geziyor reflü diye verdi hissediyorum hafif titreşimli olarak 😂 o ilacı nasıl kullanıyorsunuz ben kutusunu attım içmedim ondan sonra da
Pellonn Beyazeller bende talcid alıyorum başlarda etkisi büyüktü ama artık sürekli kullandığım için bi etkisini göremiyorum kesmiyor günde bir tane kullanmak
suleeuzunn1 Bende 37+1 den sesleniyorummmm ağzımdan alev çıkacakkkkkk gibi hissediyorum gaviskol içiyorum ama 1 saat sonra etkisi gidiyor 😭😭
Nazliannesi Beyazeller hiç ilaç kullanmanıza gerek yok mideniz her yandığında 3 yudum soğuk süt için anında mide yanmanız geçer
Tuba-erdm58 Beyazeller o kadar kötü bir şey ki o kadar kötü ki anlatamam ben uyku bile uyuyamiyorum resmen rennie kullanıyorum ama hiç bir faydası yok süt içiyorum soda içiyorum salatalık yiyorum ama hiç bir faydası yok 🥺 anne olmak çok zor 8aydir 1 gün bile sağlıklı olamadım 😪
Byidilto Basakadir777 Benimde o haftalarda çok yanıyordu midem artan hormonlar yüzünden oluyormuş ilk haftalarda mide yanması. 25 ten sonrada bebek baskı yaptığı için yanıyor 🥺
Gizem4134 Beyazeller kullandım ama hiç bir faydası olmadı şuan gaviscon double action kullanıyorum oda yarım saat geçiriyor sadece neyseki az kaldı