Hulyaaaugur Psygt5 bu konudan alakasız ama işyeri işten çıkışa kadar toplam kullanmadığımız yıllık izin ücretlerimizi ödemek zorunda değil mi ?
Sagliklagelkucugum Böyle bir başlık açıldığı için çok sevindim. 4B bağkur ama gerçek usulde vergi mükellefiyim. Adi ortaklıkla yönettiğim iş yerim var. Aynı durumda olup doğum raporu parasını alan ve aşamaları anlatabilecek olan var mı?
Psygt5 Sagliklagelkucugum Bağkurlukarda alabiliyor eğer şartları sağlarsınız doktora rapor yazdırıyorsunuz yine doğumdan önce 2 ay sonra 2 ay olmaz üzere sisteme düşüyor bağkurlular ssk dan farklı olarak e devletten raporlarını onaylıyorlar sadece ondan sonra ödemesini alabilirsiniz
Sagliklagelkucugum Psygt5 peki bağkurlular çalışmadığı süre zarfında sigorta primlerini ödemeye devam ediyolar mı yoksa ödememeleri mi gerekiyor doğum raporu parasını almak için?
Psygt5 ayanarta1 Evet çalışan annelere veriliyor eşi çalışan annelerede veriliyor ama eşiniz çalışıyorsa öyle bi hakkınız var
Yurdanuradsz Fatoserin ayda 1 gün kontrol izninin olması lazım ben de özel sektördeyim ve ayda 1 kontrol iznim var ücretli izin veriliyo bana
Fatoserin Yurdanuradsz aynen olması lazım yasal olarak da ama ben her izin aldığım da senelik iznin yok ama izin kullanıyorsun diyorlar en sonunda söyledim yasal izin olduğunu ama gene de her defasında geriliyorum
Yurdanuradsz Fatoserin böyle bir hakları asla yok aslında ama işte özel sektör baktınız çok zorluk yaratıyo yasal destek alabilirsiniz
Brownie Hasibeada öyle değilmiş 37 de ayrılıp 40 da doğum yaparsan 13 hafta izin oluyormuş 39 da yaparsan 14 hafta gibi Yukarıda bir arkadaş söyledi
sevgi9654 kızlar ben de bir sey sormak istiyorum. bu doğum rapor parasını ssk mı karşılıyor yoksa işyerimiz mi?
Ebebe Psygt5 lagelkucugum"#p28034581 raporlu olduğumuz ayların prim borcunu mu odememiz gerekiyor yoksa rapor öncesi dönem mi bahsettiginiz ?
Kubra1212 İş değiştirmeyi düşünüyorum ve doğum izinime 1 buçuk ay kaldı bu iş yerinden çıkıp iki gün sonra başka Bir yerde sigortalı olarak çalıştığım da rapor ücreti hakkımı kaybeder miyim
Hul3010 Kubra1212 sgk arayıp net bilgi alın bence, girdi çıktı olacağı için ne olacağı belli olmaz sistemin. Bosu boşuna hakkınızı kaybetmeyin
1234__ Kubra1212 daha yeni yaptığım için biliyorum sın 90 gününüz olmazsa alamazsınız kesin ve net bilgi