ayanarta1
Süt parasını eşte çalışıyorsa alabilirsiniz o dediğiniz çocuk parası onu bütün doğum yapan kadınlara veriyorlar onun için evrak doldurup çalışma bakanlığına kargoluyorsunuz en geç 2 hafta içinde onaylıyorlar arıyorlar çekebilirsiniz diye daha sonra ptt den gidip çekebilirsiniz