HappyMom bu yazıda doğum parası diye belirtilen para çalışmadığımız aylarda da maaşımızı almak anlamına geliyor değil mi? Maaşımızdan ayrı bir para değil?
Bir de benim en çok merak ettiğim konu şu kimseden net cevap alamadım.
Doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta olmak üzere 16 hafta izin hakkımız var. 37. Haftada zorunlu izne ayrılıyoruz bu durumda doğum öncesi izin hakkımızdan 3 hafta silinmiş mi oluyor, yoksa zorunlu olduğu için doğum sonrasına yine 16 hafta olarak mı aktarılıyor? Özetlemek gerekirse 37. Haftada zorunlu doğum iznine ayrıldığımızda doğum sonrası toplam izin hakkımız 16 hafta mı oluyor 13 hafta mı?