Ben tek yumurta ikizi beyefendilere hamileyim 24. Haftadayız temmuz ortası veya sonu gibi duruyor doğum beyefendiler erken gelmezse inşaallah büyük oranda herşeyini hallettim tek bebek arabası kaldı onu da dedesi alacak inşaallah acele etmeyin dedim dedesine hastane çantamda da ufak tefek eksikler var onları da internetten sipariş ettim bugün yarın hastane çantamı da kapatırım sonra doğumu beklerim artık