Alprslnbal Benimde temmuz, 32. Haftamdayım bende geç kaldım alışveriş için yeni başladım biraz panikledim önüme geleni aldım rastgele oyuzden :) Ne ne kadar lazım çok kafam karıştı şunları aldım..
2 hastahane çıkışı, ( 1 tane de isimli yaptırcam )
0-1 ay / 2 alt üst, 2 kısa kol zıbın, 2 tulum
1-3 ay / 5 kısakol şort takım, 2 kısa kol zıbın, 4 uzun kol zıbın, 4 tulum,
3-6 ay / 2 kısa kol şort takım, 7 alt üst takım, 5 uzun kol zıbın, 2 tulum
Zıbın atlet yenidoğan / 4 adet
“ “ 3 ay / 6 adet
Daha az sanırım ama çokta almak istemiyorum doğduktan sonra kilosuna boyuna göre almak istiyorum zaten hep internetten aldım mağaza gezemedim hiç… Yine o şekilde ertesi gün geliyor zaten.. çok sıkıntı yaşamam gibi..
Diğer malzemelerine yöneldim temizlik bakım beslenme vs.. Odası falan yapılacak 🙄 umarım yetişir