Alprslnbal herşeyini aldım, odasını yaptım, çantasını yaptım 😂 benimkiler geldi şimdi bir kaç güne de onları yaparım🤭 genelde ince aldım. Ama kalınlarda var ☺️
İyiki çantasına kadar yapmışım 🫤 enfeksiyon vs var baya ağrım oluyor istesem de yapamazdım valla 🤭 bir de insan ağırlaşıyor çok zorlanıyorum valla ☺️