Miracleee bilmiyorum adet döngüm 3 ay sabitse 4 5.ay bambaşka oluyor yumurtlamamı da bilmiyorum yani uygulama 8 gün gösteriyor ama bence doğru değil adet öncesi belirtilerim daha şiddetli olarak çok erken başladı önceki gebeliğimde de böyle olmuştu onu çok geç öğrenmiştim rahatsızdım o yüzdendir dedim 12 gün geciktim 5+3 öğrendim sanki aynı şeyleri yaşıyorum gibi geliyor bende çok sabırsızım o yüzden dikkate alıp üstüne gidiyorum