Negatif ama çok yeni olabilir haftaya tekrar bakalım dedi doktorum. Değeri sorduğumda ikinin altında dedi normalde olmadığında hep 0.100 olurdu tam değeri de bilmiyorum e nabıza hala düşmedi. Bu kadar düşük gören var mı ilişkinin üzerinden 14 gün geçmişti kan verdiğimde