0705
Kuzum bende çok korkuyorum 24+5 teyiz oğlumla. İnsanların kötü hikayelerine bakarak sezeryan olsam daha iyi olur diye düşündüm ama sezeryanın zorlukları çok fazla. Bildiğin ameliyat 😔
Normal doğum bebek için en sağlıklı doğummuş kendini hazır hissettiginde gelmesi kadar güzel bir şey yok dedi doktorum. Her vücut farklı, saatlerce acı çekmeyebilir dakikalar içinde doğurabilirsin. Sakın stres yapma korkulacak bir şey yok. Bazı insanların hastaneye bile ihtiyacı olmuyor kendileri evlerinde doğurmayı tercih ediyorlar dedi. İkna oldum resmen 🙈