Selam sevgili hamişler, 37+3 günlüğüz kızımla doğuma az kaldı :) normal istiyorum şuan çok şükür herşey yolunda ancak doğum korkum çok fazla var her an panik içindeyim o günü düşünüyorum dayanabilecekmiyim o sancılara diye kendimi yiyip bitiriyorum aranızda benim gibi olan ve bana tavsiye verecek olan var mıdır ?