0705 bizim burdaki devlet Hastanesi’nde doğum odaları ayrı. Ama öyle hastane odası gibi değil saat yok televizyon yok camlar filmli dışarı bakamiyosun. Odadin içinde lavabo var ama plates topu vs var. Ama teksin yanina bişey alamıyosun ne bileyim herkes iki saatte dogurmuyo ki saatlerce sancı cekiyosun kafanı dağıtacak hiç bidey yok ben bir gece doğumhanede kaldım riskim vardı dogum yapıyorum sandılar o yüzden tecrübe ettim