YavrumAnnem 14+4 teyiz🤗 kusmam olmadı çok şükür Allah yardım ediyor. 57 kiloyla hamile kaldım, 58.7 gibi bu zamanlar kilom. Kasıklarda klasik ağrılarım oluyor zaman zaman. Sosyal hayatıma olduğu gibi devam ediyorum elhamdülillah. Bir ara bayağı uykulara düşmüştüm yendim galiba onu. Cinsiyet daha öğrenemedim, öncesinde doktora da hiç sormadım kafam karışmasın diye🙈 16. Hafta da yeni bir doktora gideceğim ilk ona soracağım ama ikili testte bebikko yüzüstü yatmıştı, doktorum ecel terleri döktü döndürene kadar😂 cinsiyette de zorlayabilir bizi. Hevesle heyecanla bekliyorum bakalım🤗🥰