Deletedmom308 Aysegolcuk 10. Haftada öğrenenler bile varmış. Burada gördüm :) Bu arada bende 12. Haftada öğrendim Doktorun tecrübesine ve ultrason cihazının kalitesine bağlı
Dimple23 Hknilknr cinsiyet daha erken oluşuyo ama çoğu bebek göstermyo yada ultrasın cihazı doktorun tecrübesi birazda gerçi bunda arkadaşım yanımdaydı o da direkt gördü ay erkeeek dedi
Hknilknr Deletedmom308 doktor 12. haftada olusur dedigi icin o yuzden dedim neyse onceden de ogreniliyormus demek
BusraOzhan YavrumAnnem 14+4deyim hiç mide bulantısı baş dönmesi yaşamayan şanslı annelerdenim :) Birgün kahverengi yerleşme kanaması yaşadım tek şikayetim çok zayıf hamile kaldığım için bebeğim büyüdükçe kasık ağrılarım çok oldu. 11. haftaya kadar ağrı çektim geçti dedim birkaç gündür yine başladı. Sol bacak kramplarım çoğaldı yattığımda kalkamıyorum kolay kolay 🤷🏻♀️ 40 kiloyla hamile kaldım şuan 48-49 gidip geliyorum. Kilo almayı çok isteyen ama bir türlü alamayan biri olarak hiç şikayetçi değilim 🤗 12. haftamda kız annesi olacağımı öğrendim :) Umarım zaman çabucak geçer ve hepimiz yavrularımızı kucağımıza sağlıkla alırız 🤰🏼🥰
YavrumAnnem BusraOzhan canım maşallah sana kilona hayran kaldim 😂😊😊 maşallah.. Bende 68le hamile kaldim şuan 64düm bende kız annesi olucam galiba doktor çok benzetti sanırım bende 12 haftalıkken gitmiştim en son şuan 16+1 Allah sağ salim yavrularımızı kucağımıza almayi nasip etsin kuzum😍😍😘
hhh BusraOzhan kesin kızmı? Ben şuan 14 üm doktor kıza benziyo dedi ama 2 hafta sonra felan garanti olurmuş