Aysegolcuk Kumsalllll 12 haftada öğrenilmez çünkü bebek daha küçük olduğu icin 16 hafta olunca öğrenebilirsin bebek kendini gösterirse
Merveee277 Kumsalllll ben 12 haftasında öğrendim %70 kız dedi iki üç gün sonra gittiğimde %80 kız dedi bakalım nolcak 😆
Deletedmom308 Aysegolcuk 10. Haftada öğrenenler bile varmış. Burada gördüm :) Bu arada bende 12. Haftada öğrendim Doktorun tecrübesine ve ultrason cihazının kalitesine bağlı
Nerm7n Benim iyi geçiyor 14+5 olduk. 5 kilo aldım içtiğim vitamin iştahımı fena açtı. Şimdiden böylese ileriki aylarda ne yaparım bilmiyorum 🥴
Merveee277 Aysegolcuk 12 haftada cinsiyet öğrenilmez diye net bir dil kullanmışsınızda kadın doğum uzmanısınız sanmıştım
Ozge0512 Merveee277 yo gayette belli oluyo kemik yapısından bile belli oluyor benim 12 +5 de söyledi erkek olduğunu zaten doktor söylemeden goruntuden biz anladık
Hknilknr YavrumAnnem been 🙋♀️ 13+ 6 hamileyim 🤰 gebelik iyi gidiyor kasiklarimda batma cok yasamadim arada bir az oluyo