dilay_06 aynen öyle valla canım peçeteye dün Beyaz akinti hafif de açık sarı gibi akinti oldu sinirleniyorum artık git gide randevular da kapalı ayın 22 sinde doktoruma gitmiştim 27 sinde acile gitmiştim.ama her ikisine de söylemedim sürekli soruyorum diye artık bıktım.ama doktora soracam tekrar belki biseyler yaparlar