Ranakzrn Deletedmom_50 normalde az olurdu ama bugün bir çağla badem boyutu kadat gelmiş hissetmedim de ama yarın doktor randevum var sorucam orda nolur nolmaz
Brisii Curlymom25 fitilden sonra su gibi geldimi akıntı rengi açıldı sanki yoksa fitilli eridi anlamadım ben
Curlymom25 Brisii fitil beyaz akıyor ben fitili koydum bir saat bacaklarımı kaldırdım yattım şimdi normal akıntım oluyor kokusuz
Mucizeikizler Deletedmom_50 seklajdan sonrada oldu doktra soyledm enfeksiyona benzemiyo ama fitil verelm riske atmayalm dedi fitille kesildi şükür
Deletedmom_50 Mucizeikizler him ben o kadar tahlil veriyorum enfeksiyon da çıkmıyor serklajdan oncede vardı 6 haftalik iken başladı bende hla var
Eybikk Deletedmom_50 tabi ister istemez rahatsız oluyorsun o histen ama az kalmış sizinde Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😇
pandasever Deletedmom_50 canım bende de kaşıntı ve akıntı vardı o şekilde herhangi bir enfeksiyon çıkmadı doktorum.. probiyotik başladı ve düzenli olarak sirkeli suyla yikamami söyledi ben faydasını gördüm. Sana bu tarz birşey vermediler mi hiç
Gdmr Deletedmom_50 ee tamam canım ozaman sorun değil zaten hamilelikte akıntı cok normal güzelim kötü kokulu,kaşıntı,yanma yoksa hiççç takma kafana evhamlanma 😃😃 nazardan korun bol bol🤣🤣
Deletedmom_50 Gdmr ayyyy vallaha korkuyorum.ben ne biliyim.canim ya sürekli geliyo sinir oluyorum doktor normal gebelerde bile oluyo nie bunu bu kadar takıyorsun ki dedi mesela ama ben iste 🤣🤣he he Allah nazarlardan korusun aminnnn🤣🤣🤣
Deletedmom_50 Nazlikrks evet genel doktorlar gebelikte olur falan diyo bide benim baştan belli oluyo o yüzden takmıyorum