Coynes Bende de var hamileligimin basinda bulantilar yuzunden su icemedim enfeksiyon vardi Fitil vardi dogru dürüst kullanmadim canim acicak diye 🫤26 haftalik olduk nerdeyse hem akinti hem kasinti genital bolgede delircem😭😭
Deletedmom_50 Coynes bende kaşıntı yok çok şükür bide terliyormuyum ne yapıyorum iç çamaşırında ıslaklık oluyo daha kontrole 27 sinde gittim bebeğin suyu sızıyor diye korkuyorum ama çok şükür iyi suyu
saitkereminannesi02 Deletedmom_50 Bilmiyorum alttan muayene etmedi bu son ayın içinde olduğum içinde zaten izin vermezdim birşey olur korkarım kaşınti akıntı var dedim oğlumda da vermişti son ayda
Deletedmom_50 Gzo canım ya bende hep ic camSirimda terledigimdenmi neydense islaklik oluyo bebeğin suyu sanıyorum ama 27 sinde akşam acile gitmiştim suyu gayet iyiydi
Deletedmom_50 saitkereminannesi02 neden alttan muayene etmesine ne geri var ki idrar verseydin belli olurdu
saitkereminannesi02 Deletedmom_50 tahlil istemedi muayene ben istemem sezaryen olacam zaten bebek riske girer diye korkarım
gizem_zybk Deletedmom_50 bende de var vallahi bende progestan kullanıyorum 18. Haftamdan beri bazen açık sarı geliyor bazen sumuksu geliyor ama çok ayakta kalınca fazlalaşiyor gerçekten bazen yataktan dönerken bisey hissediyorum korkuyorum gidiyorum bakıyorum akinti ama bence normal idrar yolu enfeksyonu da yok çok şükür hamilelik ilerledikce bu durumda ilerleyecekmis günde değiştiriyoruz bizde iç çamaşırı katlanacağiz biraz daha artık sağlıkla gelsinler de 🫶
Deletedmom_50 gizem_zybk aynen canım ıslaklik da oluyo iç çamaşırında korkuyorum acaba bebeğin suyu falan mı siziyo diyorum ama daha 27 sinde gittim kontrole bide öyle bisey olsa dün emin olmak için peçete koydum akşam peçete de ıslak olurdu bide bebisimin hareketleri gayet iyi öyle olunca hareket azlığı da oluyormuş sanırım ayın 2 sinde kontrol var doktora söyleyecem zaten
gizem_zybk Deletedmom_50 o bende de oluyor ıslaklık böyle terlemiş gibi ben 31 haftaligim daha bi sikinti olmadı çok şükür sende de bi sikinti yoktur eminim ben doktorumada sordum illaki hissedersin dedi çünkü durmaz devam eder demişti
Deletedmom_50 gizem_zybk canım bencede öyle bi durum olsa Allah korusun gece de devam eder panikledim peçete koydum ama pecetede ıslaklık yok misal bide bebek hareketlerinde azalma olur diye duydum ama benimki maşallah gayet hareketli çok şükür allahima ve her doktora gittiğimde de suyum gayet yeterli cikiyo bunda da öyle olur bence
gizem_zybk Deletedmom_50 aynn öyle canım kendimizi korkutmaya gerek yok eskiler doktora bile gitmezmis çok şükür şimdi hersey elimizin altında Allah esirgesin bi sorun olacağını sanmıyorum ki hepimizde de varmış zaten aynı durum normaldir 🫶🙂