Ranakzrn Deletedmom_50 vallahi en kötü şeymiş bugün ilk defa çok yoğun geldi dedikleri gibi ayakta olmaktan sanırım bazen kötü koku da yapıyo çareyi günlük ped kullanmakta buldum valla idare ediyorum bu şekilde
Deletedmom_50 Ranakzrn sen progestan falan kullanıyormusun progestan kullananlarda daha çok oluyo benim riskli gebelik olduğu için progestan kullanıyorum
Caglafalan Deletedmom_50 bende aynı durumdayım fitil falanda bi iki gün geçirdi sonra yine oldu bitmeyen bir dert gerçekten illallah geldi artık :(
Ranakzrn Deletedmom_50 “progestan” ne demek bilmiyorum ama sadece vitamin hap alıyorum başka bir şey kullanmıyorum
Elis-im Deletedmom_50 Benimde 12 haftadan beri var 28 haftadayım normal olduğunu biliyorum. Kesmeye çalışmak için uğraşmıyorum gebelikle alakalı🤷🏽♀️
Mucizeikizler Ben serklaj oldugum zaman akıntm oluyodu sümüksü gbiydi bemm ayni yürüyünce ayakta fazla kalnca geliyodu nerdeyse ben kontrolde öğrendm serklaj olcagmı ozaman bana rahime baskı oldugu için akıntın olmuştur dediler
Deletedmom_50 Mucizeikizler canım.bende zaten serklajliyim onunla alakası yok ya şuan yokmu hiç bu normal hamilelerde bile oluyor
Eybikk Benim enfeksiyonum yok düzenli olarak da 2 hafta da bir idrar veriyorum . Doktorum beyaz akıntının rahim ağzındaki progestron hormonundan kaynaklandığını normal bir süreç olduğunu söyledi
Deletedmom_50 Eybikk evet canım.normal ama insan nefret ediyor allahtan sezaryan olursa iki ay kaldı doğuma şükür
Mucizeikizler Deletedmom_50 seklajdan sonrada oldu doktra soyledm enfeksiyona benzemiyo ama fitil verelm riske atmayalm dedi fitille kesildi şükür
Eybikk Deletedmom_50 tabi ister istemez rahatsız oluyorsun o histen ama az kalmış sizinde Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😇