Arkadaşlar herkesin ağrı eşiği farklı. Kimi sezeryan olur ağrısı sızısı olmaz kimi normal olur aynı şekil ağrısız sızısız atlatır. Ama istediğimiz doğum yöntemini söyleyip diğerini yerin dibine sokmayalım 🙂 normal giderken son anda sezeryan a dönmek zorunda kalınabilir. Ya da tam tersi sancıyı anlamazsın hastaneye gittiğinde açılman 8cm geçmiştir asla yapmam dediğin normal doğumu yaparsın 🙂 kesi atılması gerekiyorsa atılır. Atılmalı da. Yırtılma olsa daha çok can acır. Bikaç dikişle bitti gitti. Her 2 doğum yöntemininde kendince zorlukları var muhakkak ama kişi ne kadar çabuk toparlamak isterse o kadar da çabuk ayaklanır. Pozitif düşünün öyle de olsun 😊🤷🏻♀️