Gullac35 yine olsa yine sezaryen yaparım valal sancı çeke çeke hastaneye gittim belki ıkınsam çıkacaktı o derece😃 hatta ameliyattan çıktım ağrı çekiyorum orda gelmişler bana normal yapsan böyle olmazdı diyolar dedim yine olsa yine sezaryen yaparım😅 13hünlğk oldu bebeğim şimdi çok çok iyiym evimiz temizledim hatta.. ilk beş gün zor geçmişti ama ilk günü hemen ayağa kalktım kendim yürüdüm sürekli bebeğime de hep kendim baktım adet ağrısı gibi ağrı oluyor hep dikişler acıyor yanıyor gibi hastanede sürekli ağrı kesici yaptırdım ve dayanılmıcak hiç bi ağrım olmadı hepsi şiddetli adet sancısıydı sabrettim geçti çok şükür sende korkma şakın geçiyo😊😊