bana sezeryan doğum, kesilme düşüncesi çok korkunç gelmiştir hep. normal doğum vucudun kaldırabileceği bişey ki zaten dr kontrolünde olduğumuz için aksi bi durumda hemen müdahale edilecek. öncesinde catı muayenesi yapılıyo bebek catı uyumu varmı bakılıyo risk varsa dr unuz zaten uyarıyo sizi. bebeğinizin vajinal yoldan doğması o vajina florasından geçmesi bağışıklığı ve dısarıdaki yasama uyumu için çok onemli. bu kadar heves ederken bebeğim ters ben sezeryan olmak zorundayım. tersken normal dogurtamazmısınız beni bile dedim dr uma ama izin vermiyor. inşallah döner de normal dogurabilirim ama sezeryanda saglık için gerekli oldugu sürece tercih edilmeli. keyfi oldugunda bebeği anne karnından koparmak gibi geliyo bana biraz biz karar verip çıkarıyoruz belki bir hafta daha büyücek die düşünüyorum çok duygusalım bu konuda ama karar sizin herkeste saygı duymk zorunda