Gulcag okurken nasıl güldüm yazarken halen gülüyorum bu kadar tesadüf 😂 normalden korkan beni eşim sakinleştirdi sezaryen ameliyat içnde bişey unutuyorlar tehlikesi oluyor boşuna para için kesiyorlar para gitsin ama özellikle senin sağlığın için kötü bebeğe de birşey olma ihtimali olur tvlerde neler izledik haberlere çıktı vs vs diye başımı şişirdi kocakarı gibi çok araştrdım sordum herkese normal yap diyor sanki 10 tane normal doğum yapmış da biliyor 😂😂😂