mac benimkide öyle ben bazen diyorum aman canım bebeğim iyi olsunda hangisi hayırlıysa o olsun baktım olmuyor sezaryen e alın derim diyorum olsun sen yinede hemen koyverme en iyisi normal normal dogur diyor sonra diyoeum keske ben askere gitsemde sen dogursan 😂😂 o zamangörürüm seni diyorum haklısın valla zor sey diyo rabbim hayırlısını versin cok sükür ki dogum korkusunu konusabiliyoruz rabbim nasip etti evlat sahibi oluyoruz💕