Eymenikoo ay normal dogum ksdar rahati yokk. Hic korkulacak bisey yokk. Sanciyi dusunmeyin. Dogumdsn sonra rahat rahat yataginiza yaticaksiniz. Cocugunuzu agrisiz sizisiz emziriceksiniz. Sezeryandaki gibi dogrulamadim gogusumu tutamadim baskasi tuttu verdi vermedi. Sutum gelmedi. İlk yuruyuste bicaklar batti karnima. Bunlar yok. Tabiki mecbursaniz sezeryana yapicak bisey yok ama korkudan falan sakin sezeryan yapmayin. Normal dogum en guzeli sn rahati.