Tazeannee kuzum korkmak bişeyi çözmez. Benm de ilkin sezeryandı ameliyat korkum var. Çünkğ başka ameliyatlarda oldum😢bıçak altına yatmak istemiyorum bi de sezeryanm zor geçti benm. Zorunlı olmasına rağmen baya psikolojimi bozmuştu. Şimdç nasipse normal düşünüyorum. Suda doğum yapacm nasipse. Bende azck tırsıyorum ama bunj düşğnmek yerine nasıl rahat doğum yaparm, nasıl kesisiz doğum yaparm, sancı gelince yada gelmeden napmam gerek nasıl nefes alıp vermem gerek bunları sürekli araştırıp okuyorum. Sana da tavsiyem bu olur 🤗