esmerella37 OnlyBaby hyr cnm 5 inci doktorum gene baslatmadı ozele gittim oda aynı sekılde bendemi skıntı var anlamadım bide soyluyorum da bu ılaclara baslasam diye inat eder gbi ona grek yok diyo neye gerrk var aşılama onerdi biri direk kendim alıp kullanıcam artık
gunesdumanli esmerella37 kendiniz alıp kullanmayın çok riskli kist yapabiliyor dengesiz kullanımda mutlaka doktora başvuru yapın ki yumurta tabiki yapılsın
gunesdumanli Hatice333 alala benimki bittiginin ertesi günü baktı bana demek ki herkese ayrı şekilde yorumlanıyor
Hatice333 gunesdumanli ertesi gün baktı büyümüş mü yumurtalıklar iğne yaptı mı hemen yoksa gönderdi mi canım
gunesdumanli Hatice333 baktı canım 6-7 tane kadar yumurta vardı en büyüğü 11 mm ydi pazar günü yapmam için çatlatma iğnesi verdi Senin nasıldı
Hatice333 gunesdumanli ben işte pazartesi gideceğim beş gün oluyor pazartesi Klomen biteli büyümüşse çatlatma iğnesi vurur heralde . Klomen bittikyen kaç gün sonra iğne vuruluyor acaba
Berel06 uumranaydin ayyy maşallah biraz bilgi verir misiniz nasıl bi duygu cinsiyetleri ne kaçıncı haftada alacak Doktor bir bilgi verdi mi kimle beraber bakacaksınız Allah yardımcınız olsun
uumranaydin Berel06 Şimdi 32.haftadayım. İki kız bir erkek. Çok ağır bi sürece girdim,karnımın her yerinden tepik yiyorum.Çok acıyor bazen. Onun dışında aşırı güzel bi his. Kaynanam ve görümcemle bakıcaz inşAllah. Rabbim isteyene nasip etsin💕
asya2425 Hatice333 canım klomen bende 5 gün bittiyor yani yemi başladım beni de doktor iğne için ayın 10 unda çağırdı
Hatice333 asya2425 bende bitti işte 3 gün oldu biteli pazartesi çağırdı gidecem bakalım büyümüşler mi 😂
Birhayalimvr esmerella37 canim 1 yıl yeni olduysa baslatmiyorlar deneyin diyip durdular gecen 1.5 yıl oldu artık bir tedaviye başlatın hocam dedim o zaman klomen dedi ama hormon değerlerin bu ay yüksek çıktı baslatamadik
esmerella37 Birhayalimvr cnm 3.5 sene oldu genede baslatmıyolar benm hormonlarım iyi ckıyor polikistik var. kendim baslıycam bu ay
gunesdumanli esmerella37 kendinizin başlaması çok riskli rahminize Hasar verilebilirsiniz başka bir doktora gidin benim önceki doktorum hiç bir şeyin yok deyip eve göndermişti
Birhayalimvr esmerella37 allah allah nasil şey öyle özele git özelde baslatirlar bence kendin sakin kullanma allah korusun yumurtta fazla büyürse kiste dönüşür aman diyeyim.Ben bu perşembe devlete gittim dr rica ettim tm dedi ama hormonlar çok yüksek çıktığı için baslatamam dedi sonuçta vücuduna hormon yükleyeceğim ilacla daha çok yükselir zaten bu şartlarda başarısız olur dedi onun için vazgeçtik sonraki ay bakcam
Hatice333 asya2425 bende canım inşallah büyümüşlerdir hiç kasıklarım falan da ağrımıyor akıntım falan da yok sanki olmayacak gibi hissediyorum bu ay ama hayırlısı olsun