Hatice333 asya2425 bende canım inşallah büyümüşlerdir hiç kasıklarım falan da ağrımıyor akıntım falan da yok sanki olmayacak gibi hissediyorum bu ay ama hayırlısı olsun
Birhayalimvr esmerella37 allah allah nasil şey öyle özele git özelde baslatirlar bence kendin sakin kullanma allah korusun yumurtta fazla büyürse kiste dönüşür aman diyeyim.Ben bu perşembe devlete gittim dr rica ettim tm dedi ama hormonlar çok yüksek çıktığı için baslatamam dedi sonuçta vücuduna hormon yükleyeceğim ilacla daha çok yükselir zaten bu şartlarda başarısız olur dedi onun için vazgeçtik sonraki ay bakcam
esmerella37 Birhayalimvr zaten özele gitmistim malesef ofa baslatmadı devlete de soyledim oda olmaz dedi senin o ılaclık bı seyin yok dedi blmiyorum napıcam
Yusufayazin__annesi esmerella37 doktor kendinde mi acaba benim her gittiğim doktor sebebsiz infertilite diyor ama femara başlattı bı oğlum var 3 buçuk yaşında 2 düşük oldu arkasında aynı ilaçla şimdi tekrar dan doktora gidip ilaca başlattı bana gelmene gerek yok ilacı tekrar içe bilirdin bile dedi
uumranaydin Berel06 Şimdi 32.haftadayım. İki kız bir erkek. Çok ağır bi sürece girdim,karnımın her yerinden tepik yiyorum.Çok acıyor bazen. Onun dışında aşırı güzel bi his. Kaynanam ve görümcemle bakıcaz inşAllah. Rabbim isteyene nasip etsin💕