Ben mayıs ayında ilk kez klomen ve çatlatma iğnesi kullandım ama olmadı. Bugün yani iğneden sonraki 17.gün regli oldum. Doktorum salı muayeneye çağırdı gel bu ay da deneyelim dedi. Sizce klomen yerine femera mı istesem? Bi de kimi arkadşalar diyor ki ikinci ayda şans daha yüksek oluyor diyorlar doğru mu sizce?