Nazugrak16 birşey olmaz inşallah 🙏🏼 evde sancı çekmek daha iyi bence , hastaneye gittiğinde açılman yoksa suni sancı veriyorlar . Neden öyle bir sancıyla doguracaksn ki . Evde bebeği hissettiğin sürece suyun gelmediği sürece bekle derim . Zaten sancıların 2 dk da bir gelip gittiğinde , sıklaştıgı zaman gidin , sancının sıklaşmasıyşa açılman oluyor zaten . Hastanede çekeceğin en fazla 2 saat sancın olur, dogum yapmış olursun . Dua et bol bol cnm sancın geldikçe duş al, eğil kalk dolaş evde 🌸