eymenmom07 korkma cnm Allah kolaylığını veriyor emin ol. Bende çok ama çok korkuyordum, gece sancım geldiğinde doğumun başladığını bile farketmedim, sabah sancılarım sıklaşınca, nişanım gelince farkettim doğum sancısı yaşıyorum , evde 16 saat sancıyla durdum Allah öyle kolaylık veriyor ki , sancılar bir geliyor bi gidiyor . O halde abdest aldım dua mı bile ettim , evimi bile süpürdüm . Hastaneye akşam gittiğimde 8 cm açılmam olduğunu öğrendim 2 saat sonra oğlumu kucağıma aldım . Dayanamam dediğim hepsine dayanmışım 🤗🥰