eymenmom07 sezaryen dünyanın asla en zor şeyi değil. Burada ben hep yazarım, kuzenlerim, arkadaşlarım, annem herkes sezaryen oldu. Burada yazılanların hiçbirini yaşamadılar. Evet ilk gün ayağa kalkmakta zorlandılar ancak sonrasında hepsi toparladı. Annemin doğumunu elbette hatırlamıyorum ama kuzenlerimle yaşıtız, halam, yengem de gençtir, hepsinin doğumunda bulunma ve süreçlerini görme fırsatım oldu. Asla ağrıdan sürünmediler, ağrıları olsa bile ilaç takviyesi yapılıyor. Sadece bu konuya açıklık getirmek için yazmak istedim