alyapoyraz çarşamba günü 30+5 hafta doğum yaptim bende bebegim kuvezde entube halde. Dün taburcu oldum o kadar zordu ki birakip gelmek. Kucagima hiç alamadim doğduğunda da aglamadi minigim. Bulundugum yerde (ilce) doğum yapamadim acilmam çok hızlı ilerledigi için acil merkezdeki sehir hastanesine sevk ettiler. Ilk baska normal doğum yaptıracaklardi ebeler kac saat ona ugrastirdilar sonra doktor geldi muayene etti bebegin kafasi sismeye baslamis normal dogamaz acil sezeryana almamjs lazim dedi. Oylelikle doğdu