Betul564 Allah’ım yardimciniz olsun sen sakin kalmaya calis canım çok zor evet ama sütüne ihtiyacı var bebeğinin bende ilk baslarda çok ağladım ama ağlayıp uzulmemnin bı faydası yok inşallah atlatacak minikler çok güçlü inşallah atlaticak sizin bebeğinizde Allah’ım şifa versin biran önce 🤲♥️