alyapoyraz atlatacaksınız tabi ki.. ilk günler çok zor.. az bilgi ve dokunamamak.. sanırım hayatımın en uzun günleriydi ama geçiyo ve sonrası su gibi akıyo.. ben kızımın küvöz günlerinde günlük tutmuştum.. hislerimi, korkularımı, kızımın gelişimini her detayı her gün yazıyodum.. bana çok iyi gelmişti.. sezaryen olacak zamanınız olmuş bu bile çok çok önemli bir artı.. 1-2 hafta sonra daha fazl bilginiz olur rahatlarsınız.. birde instagramda inci candemiri takip etmenizi öneririm. rabbim oğlunuzla sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ❤️