Cakil19 2. Gebeliğim ilki normal doğum olmuştu şimdiki bebeğimi de normal bekliyor dum ama hala kanala inmemiş,kilosu da fazla çıktı 4 u geçerse yatış verecek galiba sezeryan için, Sağlık olsun önemli olan o bebek kendi karar veriyor birazda nasıl gelmek istediğine,herşey normal gidiyor sa normal olun tabiki,sizin tercihiniz