Cakil19 şartlar uyduğu takdirde öncelik tabiki bebeğin sağlıklı olarak normal yolla gelmesi… rahim sarkması falan olayı biraz yapıyoa alakalı ve doktorunla da alakalı. Bunları doktorunla konuşmalısın. Kafamdakileri sormaktan asla çekinme.
Ben normal doğum yaptım . Vücut kendini toparlıyor zaten hızlı bir şekilde ve ben hiç bir sorun yaşamadm. 1 sene içerisinde eskisinden daha zayıf hale gelmiştim. Üzerinden 7 sene geçti şimdi ise ikinci gebeliğim.
İnan bana normal doğum yaptırabilicek doktor aradım aylarca. Herkes kesip biçmek istiyor. Zamanı doktor belirleyecek tatiline gezmesine göre bana diyecek gel seni şu gün keselim.
Bu durumdan hiç haz etmiyorum.
Göbek mevzusuna gelince en yakın arkadaşım sezeryan oldu ve hiç bişeyi kalmadı.
İlk gebeliğimde bilgim yoktu ama şimdi korseler var sıkı sıkı farklı şekillilerde olanlı gerçekten etkisi çok. O yüzden sorularını kişilerden ziyade doktoruna bi sor . Danış, fikir al .