DiplomaliEvHanimi Allah razı olsun canm ,biraz yorumlarını okudım daha çok yeni evlisin inşaallah hayırlısıyşa seninde olur ama olacağına inanıyorum, bir de düşüğün olmuş şöyle düşün ilk 3 ay içinde oluşan düşükler sağlıklı gebelik olmadığı için, sağlıklı olsaydı inan ne yaparsan yap düşük olmazdı, ben ebelik öğrencisiyim o yüzden az çok biliyorum, her şeyden önemlisi de nasip, benim babaannem 7. Çocuk diye amcamı doğurmak istememiş yutmadığı hap kalmamış, karnına tas koymus, karnına eltilerine bastırmış düşğk olsun diye ama hiç bişey olmamış, Nasip olduktuktan sonra gerisi bahane